Ασκήσεις Επιμήκυνσης Πέους

Τι είναι οι Ασκήσεις Επιμήκυνσης Πέους;

Σήμερα υπάρχουν διάφοροι τρόποι για επιμήκυνση του πέους. Οι πιο ευρέως γνωστοί είναι τα χάπια, οι επιμηκυντές και τα λιπαντικά που βελτιώνουν την κυκλοφορία στο πέος, επεκτείνοντας τις φλέβες και τις αρτηρίες στην περιοχή των γεννητικών οργάνων. Η κάθε μία μέθοδος έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της.

Ωστόσο, μια φυσική μέθοδος για την αύξηση του μήκους και του πάχους του πέους σας γίνεται τώρα τελευταία γνωστή στο διαδίκτυο. Είναι οι ασκήσεις επιμήκυνσης πέους NaturPenis και είναι μια πολύ καλή εναλλακτική λύση από τα χάπια και τα λιπαντικά που έχουν κερδίσει την περισσότερη προσοχή από τους ανθρώπους που επιδιώκουν να αυξήσουν το μέγεθος του πέους τους.

ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ 20% ΕΚΠΤΩΣΗ! ΚΩΔΙΚΟΣ: GREECE20

Πώς δουλεύουν οι Ασκήσεις Επιμήκυνσης Πέους NaturPenis;

Οι ασκήσεις επιμήκυνσης πέους NaturPenis χρησιμοποιούν την ίδια βασική προσέγγιση όπως τα χάπια, οι κρέμες, και οι επιμηκυντές, αυξάνουν τη ροή του αίματος στο πέος. Η μεγαλύτερη διαφορά είναι ότι ασκήσεις είναι 100% φυσικές, χωρίς την ανάγκη να αγοράσει κάποιος χάπια ή επιμηκυντές πέους. Στην πραγματικότητα, είναι μια άσκηση, που γυμνάζει το πέος.

Οι ασκήσεις επιμήκυνσης πέους αναγκάζουν το αίμα να μεταφερθεί στην άκρη του πέους σας, χρησιμοποιώντας απαλές πιέσεις για σύντομο χρονικό διάστημα. Όπως κάθε άσκηση, έτσι και οι ασκήσεις επιμήκυνσης πέους θα πρέπει να γίνονται συστηματικά για να έχουμε σημαντικά αποτελέσματα καθώς και με τον σωστό τρόπο. Για παράδειγμα, αν πηγαίνετε γυμναστήριο μία φορά το μήνα και δεν κάνετε σωστά τις ασκήσεις, είναι σίγουρο ότι δεν θα δείτε αποτελέσματα και με κίνδυνο τραυματίσετε τους μύες σας.

Υπάρχουν διάφορες ασκήσεις επιμήκυνσης πέους. Στις περισσότερες θα χρησιμοποιήσετε τον αντίχειρα και το δείκτη σας για να σχηματίσετε έναν κύκλο. Στη συνέχεια, πιέστε με μια μέτρια ποσότητα πίεσης (μην το παρακάνετε!) Και μετακινήστε τον κύκλο προς τα πάνω προς την άκρη του πέους σας. Επαναλάβετε αυτή τη βασική διαδικασία για μεταξύ 5 και 20 λεπτά κάθε ημέρα, 5 ημέρες την εβδομάδα.

Αυτή είναι μια βασική άσκηση από τις δεκάδες που υπάρχουν. Φαίνεται και ακούγεται παρόμοια με τον αυνανισμό, δεν διαφέρει πολύ.

Υπάρχουν ορισμένα πράγματα που πρέπει να κάνετε για να μην τραυματίσετε το πέος σας και να πάρετε το μεγαλύτερο αποτέλεσμα στο λιγότερο χρονικό διάστημα. Να θυμάστε ότι, όπως κάθε μυς, χρειάζεται χρόνος και τεχνική για να αναπτυχθεί έτσι και το πέος.

Για να κάνετε τις ασκήσεις επιμήκυνσης πέους NaturPenis θα πρέπει να προετοιμάσετε σωστά το πέος σας. Πρέπει να αλείψετε λιπαντικό ή τζελ, όπως το Provirilia ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το γνωστό σε όλους μας Baby Oil (λάδι για μωρά).

Άλλοι συνιστούν το τύλιγμα του πέους σας σε μια ζεστή πετσέτα πριν και μετά τις ασκήσεις επιμήκυνσης πέους, μια τεχνική που όπως υποστηρίζουν αρκετοί δίνει καλύτερα αποτελέσματα και θεραπεύει το δέρμα από την τριβή.

 

Υπάρχουν πολλές διαφορετικές Ασκήσεις για το Πέος;

Υπάρχουν τέσσερις βασικοί τύποι ασκήσεων πέους:
• Τέντωμα / έλξης
• Επέκτασης / συμπίεσης
• Ασκήσεις πυελικού εδάφους
• Και οι ασκήσεις jelqing / συνδυασμός ασκήσεων.

Ποια είναι τα οφέλη από τις ασκήσεις επιμήκυνσης πέους NaturPenis;

Υπάρχουν πολλά οφέλη για τη σεξουαλική υγεία από τις ασκήσεις επιμήκυνσης πέους. Το κύριο όφελος, για τους περισσότερους άνδρες, είναι η επιμήκυνση του πέους.
Ωστόσο υπάρχουν και άλλα οφέλη όπως:

• Ένα μεγαλύτερο πέος
• Ένα πέος πιο παχύ
Σκληρότερες στύσεις
Περισσότερη αντοχή στο σεξ

Υπάρχουν επίσης έμμεσα οφέλη που έρχονται με τις ασκήσεις πέους, όπως είναι η αυξημένη αυτοπεποίθηση, αισθάνεστε καλά για τον εαυτό σας και αυτό θα επηρεάσει θετικά κάθε πτυχή της ζωής σας – προσωπική και επαγγελματική.

ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ 20% ΕΚΠΤΩΣΗ! ΚΩΔΙΚΟΣ: GREECE20

Υπάρχουν παρενέργειες από τις Ασκήσεις Επιμήκυνσης Πέους;

Ως φυσική άσκηση δεν υπάρχουν παρενέργειες όταν γίνεται σωστά, οι ασκήσεις επιμήκυνσης πέους NaturPenis δεν έχουν παρενέργειες και δεν είναι επικίνδυνες. Όμως πρέπει να γίνει η σωστή προετοιμασία στο πέος.

 

Τα αποτελέσματα από τις Ασκήσεις Επιμήκυνσης Πέους είναι μόνιμα;

Οι ασκήσεις επιμήκυνσης πέους έχουν μόνιμα αποτελέσματα. Αν το πέος σας επιμηκυνθεί 5 εκατοστά θα παραμείνει και 5 εκατοστά μεγαλύτερο για πάντα.

 

Σύνοψη για τις Ασκήσεις Επιμήκυνσης Πέους

Οι ασκήσεις επιμήκυνσης πέους NaturPenis αν γίνουν σωστά και υπομονετικά, τα οφέλη είναι τεράστια. Οι έρευνες έχουν δείξει επιμήκυνση έως και 7 εκατοστά σε μήκος και 1 εκατοστό σε πάχος. Ένα πράγμα βρίσκω μόνο αρνητικό, είναι ότι αν θέλουμε να πετύχουμε καλά αποτελέσματα πρέπει να εντάξουμε τις ασκήσεις στην καθημερινότητα μας για αρκετό διάστημα.

7 thoughts on “Ασκήσεις Επιμήκυνσης Πέους

  1. γυμναστική για το πέος… τέτοια κάνω εγώ στο γυμναστήριο που γράφομαι 1 μήνα πριν το καλοκαίρι 🙂

  2. αχαχαχα δεν είναι το ίδιο, έχουν αποτέλεσμα και για εμένα.
    τις κάνω 5 μήνες και το πέος μου είναι μεγαλύτερο 3 εκατοστά τουλάχιστον

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *