σεξουαλική απόδοση

9 Τρόποι Για Βελτίωση Σεξουαλικής Απόδοσης

Βελτίωσε την αντρική σεξουαλική απόδοση

Αν ζητάς να διατηρήσεις την σεξουαλική δραστηριότητα στο κρεβάτι όλη νύχτα, δεν είσαι ο μόνος. Αυτό περιλαμβάνει την βελτίωση υπαρχόντων προβλημάτων ή την αναζήτηση νέων τρόπων να κρατήσεις χαρούμενο την σύντροφο σου.
Λάβε υπόψιν ότι το πέος σου λειτουργεί με την πίεση του αίματος, και βεβαιώσου ότι το κυκλοφορικό σου σύστημα λειτουργεί σε ύψιστη απόδοση. Βασικά, ότι είναι καλό για την καρδιά σου είναι δραστήριος άνδραςκαλό για την σεξουαλική σου υγεία.
Συνέχισε να διαβάζεις για να βρεις άλλους εύκολους τρόπους να βελτιώσεις την σεξουαλική σου απόδοση.

1. Μείνε δραστήριος
Ένας από του καλύτερους τρόπους να βελτιώσεις την υγεία σου είναι η καρδιαγγειακή άσκηση. Το σεξ μπορεί να ανεβάσει τον ρυθμό της καρδιάς σου, αλλά η τακτική άσκηση μπορεί να βοηθήσει την σεξουαλική απόδοση σου με το να κρατά την καρδιά σου σε φόρμα. Τριάντα λεπτά την ημέρα εφιδρωτικής άσκησης, όπως το τρέξιμο και το κολύμπι, μπορούν να κάνουν θαύματα στην αύξηση της λίμπιντο.

λαχανικά

2. Φάε αυτά τα φρούτα και τα λαχανικά
Ορισμένα φαγητά μπορούν επίσης να βοηθήσουν να αυξήσεις την ροή του αίματος. Περιλαμβάνουν:

  • κρεμμύδια και σκόρδο: Αυτά τα φαγητά μπορεί να μην είναι καλά για την αναπνοή σου, αλλά μπορούν να βοηθήσουν την κυκλοφορία του αίματος σου.
  • μπανάνες: Αυτό το πλούσιο σε άμυλο φρούτο μπορεί να βοηθήσει να μειώσεις την πίεση του αίματος σου, το οποίο μπορεί να ωφελήσει τα σημαντικά σεξουαλικά μέρη σου και να αυξήσει την σεξουαλική σου απόδοση.
  • Τσίλι και πιπεριές: Εντελώς βιολογικά πικάντικα φαγητά βοηθούν την ροή του αίματος σου με την μείωση της υπέρτασης και του πρηξίματος.

 


3. Φάε αυτά τα κρεατικά και άλλα φαγητάδιατροφή
Αυτά είναι μερικά φαγητά που μπορούν να σε βοηθήσουν να πετύχεις καλύτερη ροή αίματος:
ωμέγα-3 οξέα: Αυτό το είδος λιπιδίων αυξάνουν την ροή του αίματος. Μπορείς να τα βρεις στο σολομό, στον τόνο, στα αβοκάντο, και στο ελαιόλαδο.
βιταμίνη Β-1: Αυτή η βιταμίνη βοηθά τα σήματα στο νευρικό σου σύστημα να κινηθούν πιο γρήγορα, συμπεριλαμβανομένου σήματα από το μυαλό σου στο πέος σου. Βρίσκεται στο χοιρινό, στα φυστίκια, και στα κόκκινα φασόλια.    αυγά: Υψηλά σε άλλες βιταμίνες Β, τα αυγά βοηθούν να ισορροπήσουν τα επίπεδα των ορμόνων. Αυτό μπορεί να μειώσει το άγχος το οποίο συχνά εμποδίζει την στύση.

μείωση στρες4. Μείωση άγχους
Το άγχος μπορεί να φέρει το χάος σε όλες τις περιοχές της υγείας σου, όπως και την λίμπιντο. Το άγχος αυξάνει τον ρυθμό της καρδιάς σου (με την κακή έννοια) και αυξάνει την πίεση του αίματος. Και τα δύο αυτά είναι ζημιωτικά στην σεξουαλική επιθυμία και απόδοση. Το ψυχολογικό άγχος μπορεί επίσης να επηρεάσει την επίτευξη στύσης ή οργασμού. Η άσκηση είναι ένας σπουδαίος τρόπος να μειώσεις το άγχος και να βελτιώσεις την υγεία σου. Το να μιλήσεις στην σύντροφο σου για το άγχος μπορεί επίσης να σε ηρεμίσει, ενώ συγχρόνως θα ενδυναμώσει την σχέση σου.
Το άγχος μπορεί επίσης να προκαλέσει κακές συνήθειες, όπως το κάπνισμα και η κατανάλωση αλκοόλ, το οποίο μπορεί να βλάψει την σεξουαλική σου απόδοση.

 

5. Κακές συνήθειες της ώραςκακές συνήθειες
Αυτό στο οποίο βασίζεσαι για να χαλαρώσεις, όπως το κάπνισμα και η κατανάλωση αλκοόλ, μπορούν επίσης να επηρεάσουν την σεξουαλική απόδοση. Ενώ οι έρευνες υποδηλώνουν ότι λίγο κόκκινο κρασί μπορεί να βελτιώσει την κυκλοφορία, το υπερβολικό αλκοόλ μπορεί να έχει δυσμενή αποτελέσματα.
Τα διεγερτικά στενεύουν τα αιμοφόρα αγγεία και έχουν συνδεθεί με την ανικανότητα. Η μείωση ή διακοπή του καπνίσματος είναι ένα από τα πρώτα βήματα για να βελτιωθεί η απόδοση. Η αντικατάσταση κακών συνηθειών με υγιείς, όπως η άσκηση και η καλή διατροφή, μπορούν να βοηθήσουν να βελτιωθεί η σεξουαλική υγεία.

6. Βγες λίγο στον ήλιοήλιος μελατονίνη
Το ηλιακό φως σταματά την παραγωγή μελατονίνης του σώματος. Αυτή η ορμόνη μας βοηθά να κοιμηθούμε αλλά επίσης ησυχάζει τις σεξουαλικές μας ορμές. Λιγότερη μελατονίνη σημαίνει πιθανότητα για περισσότερη σεξουαλική επιθυμία.
Βγαίνοντας έξω και αφήνοντας τον ήλιο να σε χτυπήσει μπορεί να βοηθήσει να αφυπνίσεις την σεξουαλική σου επιθυμία, ειδικά στους χειμερινούς μήνες όταν το σώμα παράγει πιο πολύ μελατονίνη.

 

αυνανισμός

7. Αυνανισμός και μακροζωία
Αν δεν κρατάτε όσο χρόνο θα θέλατε στο κρεβάτι, ίσως να χρειάζεστε λίγη εξάσκηση. Αν και το σεξ είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξασκηθείτε στο σεξ, ο αυνανισμός μπορεί επίσης να βοηθήσει να βελτιώσετε την μακροζωία σας.
Ωστόσο, ο τρόπος που αυνανίζεστε μπορεί να έχει επιβλαβή αποτελέσματα. Αν βιαστείτε, μπορεί να μειώσετε άθελα σας τον χρόνο που διαρκείτε με την σύντροφο σας. Το μυστικό είναι να το κάνετε να διαρκεί, όπως θέλετε εσείς όταν δεν είστε μόνος.

σύντροφος8. Δώσε προσοχή στην σύντροφο σου
Το σεξ δεν είναι μονόδρομος. Το να δίνεις προσοχή στις επιθυμίες της συντρόφου σου όχι μόνο κάνει το σεξ ευχάριστο για αυτήν, αλλά επίσης μπορεί να βοηθήσει να σε διεγείρει ή να σε επιβραδύνει. Μιλώντας για αυτό από πριν μπορεί να βοηθήσει να απαλυνθεί όποια αμηχανία αν χρειάζεσαι να το πας πιο σιγά κατά τη διάρκεια μιας καυτής στιγμής.
Εναλλάσσοντας ρυθμό ή δίνοντας προσοχή στην σύντροφο σου ενώ κάνεις ένα διάλειμμα μπορεί να συμβάλλει σε μια πιο απολαυστική εμπειρία και για τους δυο σας.

ιατρική βοήθεια

 

9. Λήψη περισσότερης βοήθειας Αν έχεις στυτική δυσλειτουργία, νόσο Περονί, ή άλλες διαγνωσμένες διαταραχές, ίσως να χρειάζεσαι ιατρική φροντίδα. Μην διστάσεις να μιλήσεις στον γιατρό σου για το πως μπορείς να βελτιώσεις την σεξουαλική σου απόδοση.
Δεν είναι ποτέ κακή απόφαση να εξασκηθείς, να τρως σωστά, και να απολαμβάνεις την σεξουαλική σου ζωή στο έπακρο.

 

 


Τα Χάπια επιμήκυνσης Πέους SizegainPlus είναι τα μόνα που έχουν πάρει Έγκριση από τον Ε.Ο.Φ. με αριθμό έγκρισης 64954/27.07.2013

Χάπια Επιμήκυνσης Πέους Εγκεκριμένα από τον Ε.Ο.Φ.Τσιρότα επιμήκυνσης ΠέουςΕπιμηκυντής Πέους Εγκεκριμένος από την Ε.Ε.Χάπια βελτίωσης Σπέρματος


 

Σχετικά Άρθρα